Uygulanabilirlik Puanı:
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Henüz oy verilmedi. İlk sen vermek İster misin?)
Loading...

Halattan Kurtul

  • Hareketlendiriciler & Isınma Oyunları
Amaç: Katılımcıları İki Gruba, Dörderli Veya Sekizerli Kişilerden Oluşacak Şekilde Bölerek Zinde Kalmak Ve Olaylara Katılmak.
Sayı: İdeal Olarak 16 Katılımcı.
Süre: Yaklaşık 10 Dakika.
Materyaller: İp
••••••••••••••••••••••••••
Bu oyunda gruplar 4 veya 8 kişiden oluşan 2 gruba ayrılır. Oyun lideri ortalama 1 metre uzunluğunda olan ip ya da tel’i avucunun içinde tam ortadan tutar kalanı sağdan ve soldan yere sarkar. Oyuncuların sayısının yarısı kadar ip – tel olmalıdır. Her oyuncu bırakmayacak şekilde ip’in ucundan tutar ve herkes kendisini düğümlü bulunduğu gruptan çözmek zorundadır. 4’lü grup halinde ise oyun 1 kişinin sunuculuğunda aynı şekilde oynanabilir. Oyun bu şekilde 3 raund halinde tekrarlanır.
Ekstra olarak: Düğümleri çözme kısmı gözler kapalı yapılabilir.
Kaynak: Baer 1988
Alternatif:
Bu oyunda gruplar yine 4 veya 8 kişiden oluşan 2 gruba ayrılır. Oyun lideri elinde en az 1 metre olacak şekilde kalın bir ip ya da tel’i ortasından tutar. Sağ ve solundan kalan kısmı yere sarkıtır. Her gruptan 1 kişi ip’in en uç kısmından olacak şekilde bırakmadan tutar. Kim, karşı taraftaki yarışmacıyı kendi tarafına çekerse o raund’u, o kişi kazanmış olur. Oyun bu şekilde 3 raund halinde tekrarlanır.
••••••••••••••••••••••••••

Çevirmen: Oğuzhan YÜKSEL

Kaynak: Games and Exercises